Spread the love

מסעות פרסום בדוא"ל מהווים דרך טובה להתחבר לבסיס הלקוחות שלך, ועוזרים להגדיל את המכירות והמעורבות.

שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להרחיב את העסק שלך. זה מאפשר לך להגיע למספר רב של אנשים ולערב אותם עם המותג שלך. ייתכן שמדובר בלקוחות חדשים שמחפשים מידע נוסף או שאולי אלו שרכשו ממך בעבר. במקרה זה, אתה יכול למנף את היסטוריית הרכישות בעבר לרווחים עתידיים. אם אתה מוכן ליישם שיווק בדוא"ל באסטרטגיית התוכן שלך, אנו חולקים 10 שלבים כיצד לכתוב קמפיין שיווקי בדוא"ל שישיג תוצאות.

תוכן העניינים
מהו מסע פרסום במייל?
קמפיין דוא"ל לדוגמה
סוגי שיווק בדואר אלקטרוני
איך לכתוב קמפיין שיווקי במייל ב-10 שלבים
1. הבהירו את המטרה (והקהל)
2. קבע את הרצף
3. השתמש בשורת הנושא ביעילות
4. שמור את זה קצר, מתוק ומשפיע
5. הימנע ממכירות מדי – ספר סיפור
6. דבר בשפת הקורא שלך
7. צור אמון באמצעות התוכן שלך
8. ספק קריאה ברורה לפעולה
9. אל תציף את הקורא שלך
10. עקוב אחר התוצאות
היתרונות של שיווק בדואר אלקטרוני
קבל עזרה לשיווק יעיל בדוא"ל
מהו מסע פרסום במייל?
אייקון דואר בטלפון – איך כותבים קמפיין שיווקי במייל

מסע פרסום בדוא"ל הוא רצף של אימיילים מחוברים הנשלחים לקבוצת אנשים. הודעות דוא"ל אלו נשלחות על פני תקופה מסוימת והן יכולות להיות מותאמות אישית או מותאמות למחצה, בהתאם למטרה.

ניתן לשלוח קמפיינים בדוא"ל באופן ידני, במיוחד אם אתה עסק קטן מאוד שמחפש ליצור קשר עם לידים באמצעות איש קשר בדוא"ל. עם זאת, לרוב, הם נעשים על ידי אוטומציה שיווקית. המשמעות היא שתשתמש בשירות דוא"ל (כגון Mailchimp) כדי להגדיר רצף של הודעות דוא"ל שיישלחו ללקוחות במרווחי זמן ספציפיים ולמטרות ספציפיות. אתה יכול אפילו לחבר את זה ל-CRM שלך (תוכנת ניהול קשרי לקוחות) כדי לזהות את הרגע הנכון לשלוח מיילים.

הסיבה לרצף בניגוד למייל בודד היא שלקוחות מתמודדים עם מכשולים והסחות דעת רבות להיפרד מכסף או נתונים. לעתים קרובות, אתה צריך להזכיר להם בעדינות בשורה של הודעות דוא"ל, שכל אחד מהם בונה את הטענה מדוע הם צריכים לסמוך עליך.

זה מביא אותנו לדבר הכי חשוב לדעת על מסע פרסום במייל: עליו להיות רלוונטי ושימושי עבור הנמען והיכן הוא נמצא במשפך המכירה שלך. אם תשלחו מיילים שיווקיים ללא הבחנה, הלקוחות יראו בהם ספאם ויבטלו את המנוי מהרשימות שלכם או פשוט יתעלמו מהם לגמרי – ואז מה נשאר? אף אחד לא אוהב לקבל פרסומות לא רצויות, אז זכור זאת כשאתה כותב את התוכן שלך עבור כל אימייל בודד במסע הפרסום שלך (עוד על כך בהמשך).

קמפיין דוא"ל לדוגמה
בואו נדמיין דוגמה לחברת תוכנה שמחפשת ליזום קמפיין אימייל מטפח לידים לשיווק נכנס. בכל פעם שמישהו שולח שאילתה לגבי השירותים שלו, זה מפעיל קמפיין בן 6 שלבים.

לכל מייל תהיה אותה קריאה לפעולה – במקרה זה להזמין פגישת ייעוץ. עם זאת, כל דוא"ל מבקש לגבש את ההיצע שלו ולחזק את האמון באמצעות זווית אחרת כדי לעודד את הקוראים להזמין.

רצף הדוא"ל של חברת התוכנה עשוי לכלול את ההודעות הבאות:

1. מתן מידע על הצעת החברה
2. מעקב אחר היתרונות בעבודה מול החברה
3. בניית תחושת אמון עם המלצות של אחרים שהשתמשו בשירות
4. הארכת הצעה מוגבלת בזמן למקבל
5. סוגרים עם תזכורת להצעה לפני סיום
6. בקשה אחרונה לפגישת ייעוץ

סוגי שיווק בדואר אלקטרוני
תגי מכירה – איך כותבים קמפיין שיווקי במייל

ייתכן שאתה תוהה אילו סוגי אימיילים אתה יכול לשלוח למסד הנתונים שלך. הנה כמה דוגמאות:

טיפוח לידים: אלה נשלחים למנויים חדשים שזה עתה נרשמו לרשימת הדוא"ל שלך. הם נועדו לקבל אותם בברכה ולטפח אותם במסעם איתך. הם עשויים לכלול קישור למשאב אחר באתר האינטרנט שלך או להזמין פגישת ייעוץ, שעוזרת להם לגלות יותר ולהתחיל איתך.

ניוזלטרים: אלו יכולים להיות ניוזלטרים שבועיים או חודשיים הכוללים מידע על מוצרים או שירותים חדשים, חדשות מעניינות של החברה או תובנות מהבלוג שלך ומאמרים אחרים הקשורים לנישה שלך (ולקהל).

השקות מוצרים: קמפיין למייל השקת מוצר הוא סדרה של מיילים שאתם שולחים ללקוחות שלכם לפני ובמהלך השקת מוצר חדש. מטרת המיילים הללו היא להגביר את ההתרגשות מהמוצר החדש, לבנות אמון בך כמותג, לייצר פרסום ולהבטיח השקה מוצלחת עם מכירות מיידיות.

מבצעי קידום מכירות: זה תמיד רעיון מצוין לתגמל לקוחות נאמנים. מבצעי קידום מכירות כוללים גישה בלעדית למבצעים, הנחות, משלוח חינם, מבצעים מיוחדים ועוד. זוהי דרך מצוינת לשפר את נאמנות המותג ולהגדיל את המכירות.

מכירה נוספת: ייתכן שיש לך שכבות שונות של לקוחות שלכל אחת יש סף הוצאות שונה.

כדי לקבל בחזרה את השליטה על חייהם ועל העסקים שלהם.

אפשר לשמור על איזון בין עבודה לחיים כאשר אתה בעל עסק חדש עם ההדרכה הנכונה. ממישהו שהיה שם.

הזמינו פגישת ייעוץ כדי לגלות איך."

6. דבר בשפת הקורא שלך
אתה לא כותב בשבילך, אתה כותב בשביל הקהל שלך. אתה תתקשה להתחבר לשוק היעד שלך אם אתה משתמש במילים שהם לא מבינים. במקום זאת, כתוב את האופן שבו הם מדברים (ואיייתים) כדי שירגישו שהם מקבלים אימייל ממישהו שמבין אותם. זה יהיה שונה עבור מותג אופנה המכוון לנשים בנות 18-25 מאשר חברת חומרה המכוונת לגברים בני 35-60.

כמובן, אתה צריך לזכור שאתה מותג בפני עצמו ובעל טון דיבור ספציפי, אבל אם מחקר השוק שלך מדויק, הוא לא צריך להיות במרחק מיליון קילומטרים מקהל הליבה שלך.

7. צור אמון באמצעות התוכן שלך
מסוף תשלום – איך כותבים קמפיין שיווקי במייל

זה חיוני ליצור אמון עם המנויים שלך לפני שתבקש את המכירה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מתן תוכן בעל תובנות שבונה ויכוח עם כל אימייל. כפי שכבר הזכרנו, אתה יכול לבסס אמון במגוון של זוויות, כגון:

מתן תוכן בעל תובנות מותאם אישית במקום מכירות קשות
מתן משאבים, הדרכות ומדריכים בחינם
מתן הוכחה חברתית של אחרים שהשתמשו בשירות שלך
מתן דוגמאות והנחות
מתן ערבויות להחזר כספי
מתן ייעוץ ללא התחייבות
8. ספק קריאה ברורה לפעולה
קריאה לפעולה (CTA) היא הדבר האחרון שאתה רוצה שהקורא שלך יראה. זה מה שאתה רוצה שהם יעשו לאחר מכן. השתמש במילות פעולה כמו "הורד", "הירשם" או "קנה עכשיו" בקריאה לפעולה שלך. הביטויים הפשוטים והפשוטים האלה אומרים לקורא בדיוק מה הוא צריך לעשות הלאה.

אתה יכול גם להיות יותר משוכלל, ליצור תחושת דחיפות ולבקש מהנמען לאשר את התעניינותו. לדוגמה, "כן, אני רוצה את ההצעה הזו לזמן מוגבל!" או "אני רוצה מקום ליד השולחן".

9. אל תציף את הקורא שלך
HubSpot גילתה ש-35% מהמשווקים שולחים ללקוחותיהם 3-5 אימיילים בשבוע. אבל זכור שהנמען שלך עשוי להיות במסעות פרסום מרובים מהחברה שלך, בהתאם להרגלי הרכישה שלו (שלא לדבר על כל החברות האחרות שאליהן הוא רשום). אל תסתכן בהרחקת בסיס המשתמשים שלך על ידי הפצצתם. שלח אימיילים במרחק נוח זה מזה וכלול תמיד קישור לביטול הרשמה בראש הדוא"ל שלך.

10. עקוב אחר התוצאות
רוב שירותי השיווק בדוא"ל מציעים מדדים שיעזרו לך להבין את ביצועי הקמפיינים שלך. מדדי מפתח שכדאי לשים אליהם לב כוללים:

שיעור פתיחה (כמה אנשים פתחו את המייל)
שיעור קליקים (כמה אנשים לחצו על הקישור)
שיעור המרה (כמה אנשים קנו את המוצר/שירות הזה לאחר לחיצה מהאימייל)
חשוב גם לחשב את ה-ROI (החזר על ההשקעה). אם חלק מהלקוחות לא עוסקים בעקביות בתקשורת שלך, בקש מהם משוב או אם הם רוצים להסיר אותם מרשימת המנויים. זה חוסך לך זמן וכסף.

היתרונות של שיווק בדואר אלקטרוני
שיווק בדוא"ל בהחלט לא מת. למעשה, HubSpot גילתה ש-64% מהעסקים הקטנים משתמשים בשיווק בדוא"ל כדי להגיע ללקוחות ומשווקים המשתמשים בקמפיינים מפולחים מדווחים על עלייה של עד 760% בהכנסות.

הנה עוד כמה מהיתרונות העיקריים של שיווק בדוא"ל:

זוהי דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם הקהל שלך
זה עובד טוב במיוחד כאשר הוא מותאם אישית וממוקד לפלחי לקוחות
זה עוזר לך לשמור על קשר במרווחי זמן קבועים
זו דרך שימושית לתגמל לקוחות
זוהי דרך מצוינת לעזור ללקוחות להרגיש נתמכים
זוהי דרך חסכונית להציג מוצרים חדשים בפני קהלים מתעניינים
זה יכול להיות מיידי ותגובתי לטרנדים חדשים והתנהגויות לקוחות
זהו כלי נהדר לתקשר מרכיבים אחרים באסטרטגיית שיווק תוכן ואסטרטגיית שיווק נכנס
שיווק אפקטיבי במייל
לשיווק בדוא"ל מגיע מקום בכל כך הרבה אסטרטגיות שיווק מכיוון שהוא יעיל, יעיל וניתן להתאים אותו באופן אישי, במיוחד בשילוב עם אוטומציה שיווקית. אנו מקווים שנתנו לך את הביטחון להתחיל עם מסע פרסום משלך ולהגדיל את העסק שלך!

כמובן, לא תמיד קל להמציא את התוכן שממיר, וזה המקום שבו משווק דוא"ל יכול לעזור.